Jesteś tutaj: Home / Klienci Indywidualni / Rachunki dla klientów indywidualnych / Zasady przenoszenia rachunków
Zasady przenoszenia rachunków
Zasady przenoszenia rachunków opisane są w poniższej instrukcji dla klienta w zakresie przenoszenia rachunków płatniczych.
Przeniesienie rachunku oznacza:
- podpisanie z bankiem przyjmującym nowej umowy rachunku;
- otwarcie w banku przyjmującym nowego rachunku i ustanowienie na nim, lub na wskazanym przez Klienta rachunku, istniejącym już w banku przyjmującym, usług płatniczych, o których przeniesienie wnioskował Klient;
- przeniesienie na rachunek w banku przyjmującym salda dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem Klienta;
- rozwiązanie umowy dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem Klienta.
Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego >>>
Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego >>>