Oferta pracy
Informujemy, że Bank zamierza zatrudnić na przestrzeni 2018r. Pracownika Działu Finansowo-Księgowego i Rozliczeń.
Zadania:
-
obsługa programu finansowo-księgowego,
-
dekretacja i księgowanie dokumentów oraz przeprowadzanie rozliczeń międzybankowych,
-
znajomość przepisów prawa bankowego dotyczących księgowości i rozliczeń,
-
wykonywanie kontroli bieżącej i wstępnej,
-
archiwizowanie dokumentów księgowych,
-
obsługa wyciągów bankowych dla klientów.
Wymagania:
-
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, preferowane wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse),
-
staż pracy w banku (minimum 2 lata) na podobnym stanowisku,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność,
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),
-
szanse na dalszy rozwój zawodowy,
-
przyjazny, otwarty i wspierający zespół pracowników.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: info@bsgorzyce.pl lub złożenie osobiście w Sekretariacie mieszczącym się w budynku Centrali Banku w Gorzycach przy ulicy Kopernika 18a.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016r. poz.922).