Skip to main content
Jesteś tutaj: Home / Oferta pracy

Oferta pracy

Informujemy, że Bank zamierza zatrudnić na przestrzeni 2018r. Pracownika Działu Finansowo-Księgowego i Rozliczeń.

 

Zadania:

  1. obsługa programu finansowo-księgowego,

  2. dekretacja i księgowanie dokumentów oraz przeprowadzanie rozliczeń międzybankowych,

  3. znajomość przepisów prawa bankowego dotyczących księgowości i rozliczeń,

  4. wykonywanie kontroli bieżącej i wstępnej,

  5. archiwizowanie dokumentów księgowych,

  6. obsługa wyciągów bankowych dla klientów.

Wymagania:

  1. wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, preferowane wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse),

  2. staż pracy w banku (minimum 2 lata) na podobnym stanowisku,

  3. umiejętność pracy w zespole,

  4. zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność,

  5. prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),

  2. szanse na dalszy rozwój zawodowy,

  3. przyjazny, otwarty i wspierający zespół pracowników.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: info@bsgorzyce.pl lub złożenie osobiście w Sekretariacie mieszczącym się w budynku Centrali Banku w Gorzycach przy ulicy Kopernika 18a.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016r. poz.922).