Skip to main content
Jesteś tutaj: Home / Klienci Indywidualni / Rachunki dla klientów indywidualnych / Zasady przenoszenia rachunków

Zasady przenoszenia rachunków

Zasady przenoszenia rachunków opisane są w poniższej instrukcji dla klienta w zakresie przenoszenia rachunków płatniczych.

Instrukcja dla klienta >>>

Przeniesienie rachunku oznacza:

  1. podpisanie z bankiem przyjmującym nowej umowy rachunku;
  2. otwarcie w banku przyjmującym nowego rachunku i ustanowienie na nim, lub na wskazanym przez Klienta rachunku, istniejącym już w banku przyjmującym, usług płatniczych, o których przeniesienie wnioskował Klient;
  3. przeniesienie na rachunek w banku przyjmującym salda dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem Klienta;
  4. rozwiązanie umowy dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem Klienta.

Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego >>>

Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego >>>